Regulamin Sklepu i polityka prywatności
Informacje ogólne
UWAGI WSTĘPNE
Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego działającego pod adresem dietetyczneinspiracje.com.pl.
Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy dietetyczneinspiracje.com.pl jest Nauka pływania dla dzieci i niemowląt – Mateusz Zieliński NIP6711858424 78-100 Kołobrzeg, 6 Dywizji Piechoty 94. Niniejszy regulamin stanowiący integralną część Transakcji pomiędzy Klientem a Firmą zostaje udostępniony zgodnie z wymogami art. 8 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144 z 2002 r., poz. 1204 z późn. zm.) a równocześnie (wraz z pozostałymi dokumentami sporządzanymi przy zawarciu Transakcji) stanowi wypełnienie obowiązku informacyjnego przewidzianego treścią art. 12 ust.1 oraz art. 18 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz.827).
Przed złożeniem zamówienia należy uważnie zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu. Dokonując zakupu w Sklepie Internetowym dietetyczneinspiracje.com.pl Klient akceptuje postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie.
DEFINICJE
Dla celów niniejszego regulaminu poniższe wyrazy i wyrażenia otrzymują następujące znaczenie:
1.Strona – serwis internetowy dietetyczneinspiracje.com.pl;
2.Sklep Internetowy – prowadzony przez Firmę w oparciu o Stronę serwis sprzedaży on-line, w ramach którego Klienci mają możliwość nabywania Towarów;
3.Towar– produkt, służący jako ilustracja i nie stanowiący wiążącej oferty sprzedaży oferowany Klientowi przez Firmę za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
4.Klient – osoba fizyczna korzystająca ze Strony, w tym dokonująca Transakcji, lub osoba prawna względnie jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, w imieniu której dokonywana jest Transakcja
5.Zamówienie – oświadczenie Klienta o zakupie Towaru oferowanego przez Firmę za pośrednictwem Sklepu Internetowego, sporządzone przez prawidłowe wypełnienie formularza dostępnego na Stronie, wskazujące m.in. dane Klienta (a także ewentualne dane osoby działającej w imieniu Klienta) oraz Towar, który Klient zamierza nabyć od Firmy za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
6.Transakcja – umowa pomiędzy Klientem a Firmą, której przedmiotem jest zakup przez Klienta od Firmy Towaru zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu, na podstawie Zamówienia złożonego przez Klienta i potwierdzeniu jego wysłania przez Firmę;
7.Płatność – świadczenie pieniężne Klienta dokonywane z tytułu Transakcji;
8.Serwis Przelewy 24 – PayPro SA ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań NIP:779-236-98-87 Regon: 301345068 Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 000034793
9. Program żywieniowy – indywidualny program żywieniowy przygotowywany przez Dietetyka w oparciu o informacje przesłane przez Użytkownika w Formularzu zamówienia,
WYMOGI TECHNICZNE
1.W celu dokonania Transakcji Klient powinien dysponować urządzeniem z dostępem do Internetu (dla komputerów – przeglądarka internetowa w wersji aktualnej dla danego systemu operacyjnego; dla urządzeń przenośnych – aktualna wersja przeglądarki internetowej wbudowanej w urządzenie) z minimalną rozdzielczością ekranu: 1280×720.
2.Firma nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Strony na urządzeniu Klienta w przypadku niespełnienia minimalnych wymogów określonych w niniejszej części.
3.Klient korzystający ze Strony, zamierzający dokonać Transakcji poprzez założenie własnego konta na Stronie, powinien posiadać adres email.
4.W systemie komputerowym Klienta korzystającego ze Strony mogą zostać zapisane (o ile Klient nie zablokuje powyższych funkcjonalności w swojej przeglądarce internetowej) pliki cookies, tj. informacje przekazywane przez serwer Strony na komputer Klienta, z zastrzeżeniem, że dla serwera Strony czytelne będą jedynie informacje pozostawione przez ten serwer oraz wtyczka ActiveX do obsługi informacji przekazywanych przez Stronę.
5.Przesyłanie danych przez Klienta zabezpieczone jest protokołem SSL, co umożliwia przekazywanie informacji pomiędzy urządzeniem Klienta a Stroną w sposób zaszyfrowany.
6.W celu zabezpieczenia własnego urządzenia oraz informacji pozostawionych na Stronie Klient powinien postępować zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami bezpieczeństwa w sieci.
WARUNKI KORZYSTANIA ZE STRONY PRZEZ KLIENTA
1.Celem korzystania ze Strony przez Klienta jest udzielenie mu informacji o ofercie Sklepu Internetowego dietetyczneinspiracje.com.pl oraz umożliwienie złożenia Zamówienia i dokonania Transakcji.
2.Przekazując swoje dane w ramach korzystania ze Strony, Klient ma obowiązek podawania informacji prawdziwych. Klient nie może przekazywać treści niezgodnych z prawem, a w szczególności:
a.treści powszechnie uznanych za obraźliwe lub sprzeczne z dobrymi obyczajami,
b.treści zawierających informacje nieprawdziwe,
c.treści zawierających informację niechcianą (tzw. spam),
d.treści oraz/lub plików, które mogą zakłócić prawidłowe funkcjonowanie Strony.
3.W przypadku naruszenia przez Klienta powyższych postanowień, Firma może zablokować dostęp Klienta do Strony, zablokować konto Klienta, a także powiadomić właściwe organy o stwierdzeniu lub podejrzeniu naruszenia przepisów prawa. Ponadto Firma może domagać się naprawienia szkody poniesionej w wyniku bezprawnych działań Klienta, a jednocześnie nie ponosi odpowiedzialności za jakąkolwiek szkodę poniesioną przez Klienta w wyniku jego działań niezgodnych z niniejszym postanowieniem lub innych działań stanowiących naruszenie prawa.
4.Firma nie ponosi również odpowiedzialności za realizację Transakcji zgodnie z informacjami przekazanymi przez Klienta, jeżeli informacje te były nieprawdziwe i miało to wpływ na wykonanie Transakcji.
5. Użytkownik zobowiązany jest do powstrzymywania się od kopiowania, modyfikowania, rozpowszechniania, transmitowania lub wykorzystywania w inny sposób jakichkolwiek treści i baz udostępnionych na Serwisie dietetyczneinspiracje.com.pl , za wyjątkiem korzystania z nich w ramach dozwolonego użytku.
WARUNKI DOKONYWANIA TRANSAKCJI
1.Klient może dokonać Transakcji, składając Zamówienie przy użyciu formularza dostępnego na Stronie, z zastrzeżeniem postanowień poniższych.
2.Sklep Internetowy oraz możliwość złożenia Zamówienia są co do zasady dostępne dla Klienta przez cały czas, tj. 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. O wszelkich planowanych przerwach w dostępie do Strony Klienci będą w miarę możliwości powiadamiani z odpowiednim wyprzedzeniem poprzez zamieszczenie informacji na Stronie.
3.Dla potrzeb złożenia Zamówienia i dokonania Transakcji Klient ma obowiązek założenie własnego konta na Stronie, które umożliwi kontakt i wysyłkę zamówionego Towaru, a także właściwe wystawienie prawem wymaganych dokumentów Transakcji (takich jak paragon lub faktury).
4.Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem Strony dietetyczneinspiracje.com.pl
Prawidłowo złożone Zamówienie zostaje potwierdzone informacją zwrotną, zawierającą numer identyfikacyjny. Zamówienia oraz komplet danych podanych przez Klienta przy składaniu Zamówienia (względnie dane pochodzące z konta Klienta), przekazane zostaną na podany przez Klienta adres email. W przypadku braku potwierdzenia Zamówienia w przeciągu 1 godziny Klient powinien skontaktować się ze Sklepem Internetowym na adres email dietetyk@dietetyczneinspiracje.com.pl lub pod nr telefonu 728868768 w celu wyjaśnienia sytuacji, z zastrzeżeniem ust. 7.
5.Wyjaśnianie wątpliwości i nieprawidłowości związanych ze złożonymi Zamówieniami lub wykonywaniem Transakcji możliwe jest od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach 10:00-17:00.
6. W sytuacjach wzbudzających wątpliwość co do treści Zamówienia lub danych Klienta składającego Zamówienie, pracownik Sklepu Internetowego może skontaktować się z Klientem telefonicznie lub emailem w celu wyjaśnienia wątpliwości. W sytuacji, w której Firma nie może wykonać zobowiązania z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez Klienta, Firma może zaproponować Klientowi spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę, informując zarazem Klienta o jego prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od Transakcji.
7.Sklep Internetowy może w wybranych przez siebie okresach sprzedawać oferowany Towar po obniżonych cenach tytułem promocji, przeceny, przy czym obniżone ceny wskazanych Towarów mogą obowiązywać w okresie wskazanym na Stronie lub do wyczerpania zapasów Towarów objętych obniżką ceny.
8.Zamówiony Towar po zaksięgowaniu wpłaty dostępny będzie w panelu użytkownika do pobrania ze strony.
9. ZAPISY NA WIZYTĘ ONLINE
Użytkownik może umówić się wizytę w Poradni dietetycznej poprzez stronę: www.medfile.pl/monika-andrykowska/dietetyk/kolobrzeg/. Umawiając się na wizytę pacjent akceptuje regulamin.
10. ZAKUP USŁUG DIETETYCZNYCH
Usługi dietetyczne w Poradni internetowej wykonuje Dietetyk, który jest odpowiedzialny za jakość wykonanej usługi a także za ewentualne konsekwencje zdrowotne jakie niesie za sobą przygotowany program żywieniowych przez Poradnię.
Przed przystąpieniem do korzystania z usług Poradni dietetycznej Użytkownik zobowiązany jest we własnym zakresie ustalić z właściwym lekarzem, iż brak jest przeciwwskazań do stosowania diety.
Program żywieniowy przygotowany przez Dietetyka przeznaczony jest wyłącznie na użytek własny Użytkownika i nie może być przez niego przekazywany osobom trzecim.
Użytkownik może złożyć zamówienie poprzez dostępny na stronie Formularz Zamówienia. W celu prawidłowego opracowania Programu Żywieniowego niezbędne jest należyte i rzetelne wypełnienie Formularza zamówienia.
Dietetyk ma możliwość odmówienia wykonania Programu żywieniowego, jeżeli jego przygotowanie wykracza poza zakres jego kompetencji lub wzbudza wątpliwości ze względu na stan zdrowia Użytkownika. W takich przypadkach Dietetyk poinformuje o odmowie wykonania Programu żywieniowego jak również dokona zwrotu wpłaty, jeśli taka została wcześniej uiszczona.
W Poradni dietetycznej mogą być organizowane promocje, przyznawane rabaty na wybrane Usługi z oferty Poradni. O zasadach dotyczących promocji i udzielanych rabatów decyduje Dietetyk, podając je do wiadomości publicznej na stronie Poradni.
Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Usługach podane na stronach internetowych Poradni, w szczególności ich opisy oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.).
Potwierdzenie złożenia oraz przyjęcia do realizacji Zamówienia zostanie przesłane Użytkownikowi przez Dietetyka w formie wiadomości e-mail.
Umowę sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Użytkownika wiadomości e-mail.
Rozpoczęcie usługi przygotowania Programu żywieniowego następuje 3 dni po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Do tego momentu Użytkownik ma prawo rezygnacji z usługi.
Czas realizacji Zamówienia (opracowanie Programu i przygotowanie do wysyłki mailowej) wynosi 7 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie.
Dietetyk zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia, jeżeli Użytkownik pomimo wezwania nie dokonał płatności w terminie 10 dni od złożenia zamówienia.
Ceny podane w Serwisie Poradni dietetycznej wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto.
O całkowitej kwocie Zamówienia Użytkownik informowany jest każdorazowo przed dokonaniem Zamówienia.
11. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Z uwagi na przedmiot świadczenia tj. zindywidualizowany Program żywieniowy przygotowany według przesłanych przez Użytkownika informacji o jego stanie zdrowia, stylu życia i służący wyłącznie zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb prawo do odstąpienia od umowy zawieranej za pośrednictwem Serwisu jest wyłączone. Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt. powyżej wnika wprost z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz. U. z 2014, poz. 827 z póżn. zm.) Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służaca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI
1.W ramach wykonania Transakcji, Klient może dokonać Płatności w jednej z następujących form:
a)płatność kartą (Visa, MasterCard, Maestro, Visa Electron, MasterCardElectronic) za pośrednictwem serwisu internetowego Przelewy24, z wykorzystaniem środków technicznych udostępnionych przez Przelewy24.
b)„płatność on-line” za pośrednictwem serwisu internetowego Przelewy24, z wykorzystaniem środków technicznych udostępnionych przez Przelewy24.
c)przelew zwykły na rachunek bankowy Firmy:
Nauka pływania dla dzieci i niemowląt – Mateusz Zieliński
78-100 Kołobrzeg, 6 Dywizji Piechoty 94
PL93 1090 2659 0000 0001 1959 7470
IBAN: | PL93109026590000000119597470 |
Kod SWIFT banku: | WBKPPLPP |
2.Klient dokonujący płatności opisanej w ust. 1, tj. płatności kartą, płatności on-line oraz przelewu zwykłego powinien dokonać Płatności w terminie 2 dni od daty złożenia Zamówienia. W przypadku upływu terminu, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Firma uprawniona jest do odstąpienia od Transakcji.
3.W tytule dokonywanej Płatności należy podać numer Zamówienia otrzymany przez Klienta.
4.Płatność uznaje się za dokonaną:
a)po autoryzowaniu Płatności przez Przelewy24, w przypadku płatności kartą lub płatności on-line (ust. 1 pkt a i b niniejszej części);
b)po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Firmy, w przypadku przelewu zwykłego (ust. 1 pkt c niniejszej części);
5.Postanowienia szczegółowe dotyczące Płatności dokonywanych za pośrednictwem Przelewy24.
a.płatności kartą (ust. 1 pkt a)
Autoryzacja Płatności nastąpi, gdy użyta karta jest ważna, niezastrzeżona, zaś Klient posiada środki niezbędne do dokonania Płatności. Dokonując Płatności Klient powinien podjąć wszelkie środki uniemożliwiające osobom nieupoważnionym wykorzystanie jego karty. W szczególności Klient powinien zadbać o spełnienie wymogów technicznych opisanych w części 3.
b.płatność on-line (ust. 1 pkt b)
W przypadku dokonywania przelewu poprzez Przelewy24 Klient zostaje automatycznie przekierowany na stronę właściwego banku, zaś płatność zostaje zabezpieczona zgodnie z systemem zabezpieczeń stosowanym przez ten bank.
KOSZTY ORAZ SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
1.Klient po zakupie jest zobowiązany do pobrania zamówienia ze strony, zamówienie dostępne po zalogowaniu się na swoje konto na stronie dietetyczneinspiracje.com.pl/
REKLAMACJE
Użytkownik może złożyć reklamację, jeżeli Usługi przewidziane nie są realizowane przez Administratora lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
Poinformowania Administratora o zaistniałych uchybieniach Użytkownik powinien dokonać po ich stwierdzeniu.
Zgłoszenia reklamacyjne należy kierować pocztą na adres:
Dietetyk Kliniczny Monika Andrykowska
78-100 Kołobrzeg, 6 Dywizji Piechoty 94 (z dopiskiem: „REKLAMACJA” lub drogą elektroniczną za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres: dietetyk@dietetyczneinspiracje.com.plReklamacja powinna zawierać: dane Użytkownika, adres poczty elektronicznej e-mail, datę stwierdzenia naruszenia, opis zgłaszanych zastrzeżeń, a także żądanie podmiotu dokonującego zgłoszenia.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Administrator zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Administrator zobowiązuje się ustosunkować do złożonej przez Użytkownika reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Administratora po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.
7.Produkty gratisowe nie podlegają reklamacji.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.Wszelkie Transakcje dokonywane są między Klientem a Firmą. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
4.Spory pomiędzy Klientem a Firmą, wynikające ze złożonego Zamówienia lub dokonanej Transakcji będą rozpatrywane przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego.
Klient będący konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym w szczególności uprawniony jest do: zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży (podstawa prawna: art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej [tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz.148]). zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu z przedsiębiorcą (podstawa prawna: art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej [tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz.148]).
Uzyskania bezpłatnej pomocy w sporze z przedsiębiorcą korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów (podstawa prawna: art. 39-42 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów [Dz.U. nr 50 poz.331]) lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich (podstawa prawna: art. 45 ust.1 pkt. 5) ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów [Dz.U. nr 50 poz.331]).